måndag 30 maj 2011

Rojalist? Javisst!!!!

Jag måste bekänna färg.
Som varje fritt tänkande människa med någon form av demokratisk grundvärdering har jag i hela mitt vuxna liv bekänt mig till den republikanska sidan. Men nu efter knugens underbart clownmässiga utspel kan jag inte annat än köpa att jag bytt sida och är redo att svära vår konung evig trohet. För vem annars skall lika stammande och valhänt uppenbart ljuga oss i ansiktet och leverera oneliners som "vi vänder blad" eller "stekta sparvar". En demokratiskt vald president hade blivit avsatt för länge sen men tack vare att det kungliga ämbetets är en kvarleva från då Sverige var en diktatur så sitter kalle säkert.
Våga inte abdikera Carl Gustaf!!! Fortsätt leverera!!!


Följande klipp kan om möjligt vara världshistoriens jobbigaste klipp, 1000ggr värre än the office och curb your enthusiasm. Ta fram skämskudden om du skall se följande krigsbrott:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar