fredag 15 april 2011

Kan du trolla fram fler tittare Uri?

Den gamle bluffmakaren Uri Gellers patetiska försök till att lura den svenska befolkningen gick så där.
Min skadeglädje finner inga gränser när jag idag läste att vi nu har fått ett kvitto på det som i och för sig redan tidigare var ett exempel på Kanal 5s extrema inkompetens och omdömeslöshet. Efter katastrofala tittarsiffror väljer nu kanalen att kapa 30 min av programtiden och kapa 2 program. Dan Panas som är presschef på kanal 5 "håller inte med" om att det är katastrofsiffror men i och med att jag jobbar i branschen så vet han lika väl som jag att om man går inte in och kapar så hårt i programtiden om det inte är kris.
Lika stor som min skadeglädje är även glädjen över att Sveriges befolkning verkar se igenom denna bluff så pass att de inte ens tar notis av detta katastrofprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar