tisdag 21 juni 2011

Sara Duppils "Expertis".

"Experten" på det "okända" Sara Duppils, som i en annan tid hade bränts på bål som häxa ger i Aftonbladet söndag svar på frågan om änglar har vingar eller inte.
Hennes svar är i klass med den här prästens:

Hon svarar; "Vissa säger att änglar har vingar, vissa menar att de inte har det själv vet jag inte." Så talar en sann expert.
Om ni har missat det så har Sara publicerat boken "Hemsökta platser? En religionspsykologisk tolkning av platsbunden entitetkontinuitet" För att översätta titeln till svenska så heter den "Bla bla bla bla bla...". Och den kan du köpa....hmmm...ingenstans...

Jag vet att det är att sparka på en liggande men så här presenterar sig denna "expert" på sin blogg.

"Jag är doktorand och forskar om platsbunden entitetkontinuitet ur ett religionspsykologiskt perspektiv. Jag skriver för närvarande även böcker om entitetupplevelser."

Hahaha... hoppas ni kan föreställa er mina kaninörons citationstecken jag måste göra i luften varje gång jag skriver "Expert".
Ledsen Sara men jag gillar dig bättre när du med din "expertis" haltande försöker slingra dig från att svara på frågor som är lika omöjliga att veta som vilken färg jultomten har på sitt toapapper än när du försöker dölja din gallemattias i ord du knappat själv förstår. Stackars lilla Sara... jag är ledsen att behöva säga det till en vuxen människa men; Väx upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar